Kérdésed van a játékkal kapcsolatban? Olvasd el a Gyakran ismételt kérdéseket!
Hogyan vehetek részt a játékban?
Vásárolj legalább 1 Fit Reggeli Zabkását vagy Fit Fruit müzliszeletet a játékban résztvevő
üzletekben, töltsd fel a vásárlást igazoló blokk AP kódját, illetve METRO áruházak esetén az
ÁFA-s számlán szereplő azonosítót, és nyerj! Fontos, hogy egyszerre legalább 1 db bármilyen
kiskereskedelmi forgalomban beszerezhető Fit Reggeli Zabkását vagy Fit Fruit szeletet tartalmazó
blokkal regisztrálj. Ne feledd egy AP kódot csak egyszer tölthetsz fel, de egy játékos több AP
kóddal is részt vehet a játékban. Érdemes több alkalommal vásárolni, így növelve esélyeid, arra,
hogy a te neved is kisorsolásra kerül.
Hogyan növelhetem az esélyeimet?
Minél többször vásárolsz Fit Reggeli Zabkását vagy Fit Fruit müzliszeletet, annál nagyobb
eséllyel indulhatsz az értékes nyereményekért!
Mi az az AP kód?
Az AP kód a blokk alján található 8-9 jegyű azonosító kód (betű és/vagy számsor), a vásárlás
dátuma pedig általában a blokk tetején vagy alján található.
Meddig kell megőriznem a blokkot?
A vásárlást igazoló blokkot a játékidő végétől számított legalább 4 hétig őrizd meg, hogy
amennyiben nyertél, és erről értesítést kapsz, el tudd küldeni annak másolatát vagy az eredeti
példányt.
Honnan tudom meg, ha nyertem?
A nyerteseket a regisztrációkor megadott email címen értesítjük. Kérjük, a játékidő alatt
figyeld a SPAM mappád, mert előfordulhat, hogy a levelünket a postafiókod automatikusan oda
helyezi. Ezen felül a Nyertesek menüpontban található a szerencsés nyertesek névsora.
Mit kell tennem, ha nyertem?
Amennyiben nyertél és értesítést kapsz tőlünk, úgy kérjük, hogy a játékban regisztrált,
vásárlást igazoló blokk másolatát e-mailen, vagy Facebook üzenetben küldd el hozzánk. A fődíjak
nyerteseivel e-mailen vesszük fel a kapcsolatot és egyeztetünk a részletekről.
Mikor kapom meg a nyereményem és hogyan?
A napi, heti és havi nyertesek nyereményei a kapcsolatfelvételtől számított maximum 4 héten
belül kerülnek kiküldésre, a nyeremények átadása futárral vagy postai úton történik.
Hova írhatok, ha további kérdésem van?
További kérdések esetén kérjük,
Facebook üzenetben vedd fel velünk a
kapcsolatot, vagy írj nekünk
a
[email protected]
e-mail címre!